عصر خودرو

معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی:

واگذاری هپکو به ایمیدرو قطعی است

عصر بازار- معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: بحث واگذاری شرکت هپکو به ایمیدرو برای دولت قطعی است و به زودی انجام می‌شود.

واگذاری هپکو به ایمیدرو قطعی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «سعید فرخی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: نشستی در خصوص بررسی مسایل و مشکلات شرکت‌های واگن پارس، هپکو و آذرآب روز گذشته با حضور «سعدی شیرکوند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیربنای معاون اول رییس جمهوری در ساختمان ریاست جمهوری برگزار شد که بحث واگذاری هپکو به ایمیدرو تاکید شد.

    وی بیان کرد: برخی مسایل برای واگذاری بین سازمان خصوصی‌سازی و ایمیدرو باید طی شود که در این نشست مقرر شد این مسایل نیز تا یک هفته آینده به نتیجه برسد.

    معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: در خصوص واگذاری واگن پارس به مپنا نیز مشکلی وجود ندارد و آمادگی تحویل این واحد صنعتی فراهم است و تا 2 هفته آینده و با حل برخی مسایل،  قرارداد برای تحویل واگن پارس به مپنا عقد می‌شود.

    فرخی تصریح کرد: یکی از مباحث مربوط به آذرآب در خصوص ضمانت‌نامه‌هایی است که بانک کشاورزی برای قراردادهای مهم این واحد تولیدی انجام نداده بود که این امر نیز به دلیل برخی محدودیت‌ها انجام نشده و قرار است نشستی ویژه بین صندوق توسعه ملی، بانک صادرات و بانک مرکزی تا یک هفته آینده برگزار شود.

    وی گفت: مصوبات ملی در خصوص حل مشکلات صنایع بزرگ استان مرکزی با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است.

    معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان با استفاده از ابزار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رصد و پیگیری می‌شود.

    استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک است.

    برچسب ها