عصر خودرو

با احترام به بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ؛

تمامی شعب افق کوروش روز پنجشنبه تعطیل است

عصر بازار- ۲۰۲۰ شعبه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برای ادای احترام به استاد حاج محمدکریم فضلی، بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

تمامی شعب افق کوروش روز پنجشنبه تعطیل است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ، اعلام می‌شود؛ تمامی شعب و انبارهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سراسر کشور در غم فقدان از دست دادن بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و ادای احترام به او، روز پنج شنبه 18 اردیبهشت‌ماه 99 تعطیل است.

    استاد حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار و پدر گروه صنعتی گلرنگ، یکی از کارآفرینان شناخته شده و پیشکسوت صنعت کشور پس از تحمل دوره‌ای بیماری ناشی از کهولت سن در واپسین ساعات شب روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.

    لازم به ذکر است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از بزرگترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ است که با درایت و راهبری بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ موفق شد در کمتر از 7 سال 2020 شعبه فعال را در 380 شهر ایران راه اندازی کند و با همکاری 15 هزار نیروی انسانی توانمند، جایگاه نخست بالاترین تعداد نیروی شاغل را در صنعت خرده فروشی کشور به خود اختصاص دهد.

    برچسب ها