عصر خودرو

آغاز فروش مستقیم ماسک سه‌لایه با نرخ مصوب در ایستگاههای مترو

عصر بازار- مشاور قائم‌مقام وزیر صنعت، از آغاز فروش مستقیم ماسک‌های سه‌لایه و پنج‌لایه با نرخ مصوب در ۲۳ ایستگاه مترو خبر داد و گفت: به مرور تعداد این مراکز فروش در مترو، به ۱۱۰ ایستگاه می‌شود.

آغاز فروش مستقیم ماسک سه‌لایه با نرخ مصوب در ایستگاههای مترو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری میزان، جمشید گلپور از تجهیز ایستگاه‌های مترو به مراکز فروش ماسک طبی سه‌لایه و پنج‌لایه خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته میان وزارت صنعت، معدن و تجارت با شرکت مترو تهران، از امروز کار تجهیز حدود 110 ایستگاه مترو برای فروش مستقیم ماسک‎های سه‌لایه و پنج‌لایه آغاز شده است.

    مشاور قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بر این اساس در مجموع طی روز‌های آینده، 110 ایستگاه مترو به مراکز فروش ماسک تبدیل خواهند شد که ماسک‌های سه لایه و پنج لایه را با نرخ مصوب دو هزار تومان به فروش خواهند رساند.

    وی تصریح کرد: تامین این ماسک‌ها از محل تولید 50 واحد تولیدی- صنفی و صنعتی صورت خواهد گرفت و محل توزیع آنها، از سوی شرکت مترو تهران تامین خواهد شد.

    به گفته گلپور، امروز در مجموع 23 ایستگاه مترو برای فروش ماسک‌های سه‌لایه و پنج لایه تجهیز شده‌اند و به مرور تعداد ایستگاه‌های مترو به 110 ایستگاه خواهد رسید.

    وی همچنین از برنامه‌ریزی برای استقرار واحد‌های فروش ماسک در ایستگا‌های اتوبوسرانی خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها نیز به زودی تحت پوشش فروش مستقیم ماسک به قیمت مصوب قرار خواهند گرفت.

    گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس کرونا، وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی و بسیج کلیه امکانات در اختیار واحد‌های صنفی و صنعتی، اقدام به تولید گسترده ماسک‌های طبی سه‌لایه، پنج لایه و N 95 نموده تا علاوه بر واردات محموله‌های وارداتی ماسک N 95 برای تامین نیاز کادر درمان، از ظرفیت تولید داخلی نیز به بهترین شکل بهره برداری صورت گیرد.
    برچسب ها