عصر خودرو

حسین محمد پورزرندی تصریح کرد:

بیشترین تلاش بانک شهر برای توسعه شهری پایدار مبتنی بر نوآوری

عصر بازار- مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: این بانک در ششمین سالگرد تاسیس خود، بیشترین تلاش را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار و مبتنی بر نوآوری انجام خواهد داد.

بیشترین تلاش بانک شهر برای توسعه شهری پایدار مبتنی بر نوآوری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که شهرها، بستر انسان‌هایی هستند که در عصر صنعتی و فرا صنعتی، این محدوده را برای کار و گذران عمر خویش انتخاب کرده‌اند، گفت: شهرها با توسعه کمی و کیفی ، تبدیل به پدیده‌هایی شده‌اند که دیگر نام شهر، برای آنها کافی نیست و بایستی برای بسیاری از آنها عنوان کلانشهر برگزیده شود که قلب‌های تپنده و پویایی هستند که بسیاری از فرصت‌ها و پدیده‌ها را چه به صورت بالفعل و چه به شکل بالقوه در خود جای داده‌اند‌.

    وی افزود: در این خصوص بانک شهر با چشم انداز سراسر میهن در کلانشهر تهران راه‌اندازی شد تا بتواند با نگاهی بر مبنای مسئولیت اجتماعی و با حمایت از پروژه های شهری، ارتقای کیفی زندگی شهروندان را در تمامی کلانشهرها ایجاد کند و برای تحقق این مهم، توجه به منابع انسانی و تامین نیازهای آنان را در کنار اهمیت به جایگاه سهام‌دار و مشتری، در اولویت قرار داد.
    مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد: بانک شهر در ششمین سالگرد تاسیس خود، بیشترین تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار و مبتنی بر نوآوری انجام خواهد داد و به همین دلیل است که به عنوان بانکی برجسته در این حوزه معرفی شده و در این مدت موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است.
    وی تصریح کرد: تلاش برای عمران و آبادی شهرها و حمایت از پروژه‌های فنی و عمرانی کلانشهرها در کنار موفقیت در تحقق افزایش سرمایه بانک و دریافت مجوز مرحله سوم ارزی، توسعه حوزه بانکداری خدمات الکترونیک و غیره گام‌های مهمی است که در این راستا برداشته شده است و امیدواریم در ششمین سال تاسیس بانک، با تلاش بیشتر، گام‌های بزرگتری برداریم.
    بدون هیچ تردیدی عرصه مسئولیت‌آفرین خدمت در شبکه بانکی در کشورمان نقش مهم و کارساز در توسعه و پیشبرد  اهداف  اقتصادی دارد و این موضوع در شرایط کنونی کشور بسیار پررنگ و راهی به وادی آرمان‌های بلند فرداست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو