عصر خودرو

رشد پرتفوی بورسی «شفا»

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در صورت های مالی ۱۲ماهه از رشد ۲۵هزار و ۹۰۲ میلیارد و ۱۲۵میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.

رشد پرتفوی بورسی «شفا»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در صورت های مالی 12ماهه منتهی به 29اسفند1398 اعلام کرد که به ازای هرسهم 20ریال زیان شناسایی کرده است.

    این شرکت در دوره مالی مورد گزارش با زیان عملیاتی 71میلیارد ریالی و زیان خالص 23میلیارد ریالی مواجه شده است. از سوی دیگر سود انباشته پایان دوره آن یک هزار و 204میلیارد ریال منتشر شده است.

    «شفا» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با رشد 25هزار و 902میلیارد و 125میلیون ریالی همراه شده است که بهای تمام شده آن با افت 23میلیارد ریالی به مبلغ 2هزار و 10میلیارد ریال و ارزش بازار آن نیز با رشد 20هزار و 763میلیارد ریالی به 27هزار و 912میلیارد ریال بالغ شده است.

    این شرکت در یکال مالی گذشته 444میلیارد و 566میلیون ریال سهم واگذار کرده که سود این واگذاری به مبلغ 9میلیارد و 128میلیون ریال بالغ شده است. همچنین سهام بورسی خریداری شده در این دوره به مبلغ 412میلیارد و 94میلیون ریال رسید.

    «شفا» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی آتی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که بررسی و اقدامات لازم را برای عرضه اولیه شرکت دارو سازی دانا (سهامی عام)، شرکت پخش رازی (سهامی خاص) و شرکت رامو فارمین (سهامی خاص) موضوع صفحه 17 گزارش تفسیری پیوست و تحقق فروش املاک و آپارتمان شرکت در سال آتی را انجام داده است.

    از سایر برنامه های با اهمیت این شرکت به فروش املاک اشاره شده است که ازاین بابت آگهی مزایده فروش در روزنامه کثیر انتشار این شرکت در روزهای پایانی سال 1398 منشر که آگهی مزایده درج که مراحل اداری مورد نیاز جهت فروش آن در حال پیگیری است. همچنین خرید ساختمان جهت دفتر مرکزی در دستور کار هیات مدیره قرار دارد.

    برچسب ها