عصر خودرو

سخنگوی جنرال الکتریک خبر داد

سفر مدیر ارشد جنرال الکتریک آمریکا به تهران برای همکاری نفتی

عصر بازار- سخنگوی شرکت جنرال الکتریک آمریکا اعلام کرد مدیر اجرایی بخش نفت و گاز جنرال الکتریک اخیرا به تهران سفر کرده است تا در مورد همکاری های نفتی با مقامات این کشور مذاکره کند.

سفر مدیر ارشد جنرال الکتریک آمریکا به تهران برای همکاری نفتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، سخنگوی شرکت جنرال الکتریک آمریکا اعلام کرد، این شرکت در حال بررسی فرصت های تجاری احتمالی در ایران است و مدیر اجرایی بخش نفت و گاز جنرال الکتریک اخیرا به تهران سفر کرده است.

    سفر لورنزو سیمونلی، مدیر عامل بخش نفت و گاز جنرال الکتریک به ایران در شرایطی صورت گرفته که این کشور قصد دارد صادرات نفت خود را افزایش دهد و سهم از دست رفته خود از بازار نفت در نتیجه تحریم ها را باز پس بگیرد.

    سخنگوی جنرال الکتریک گفت: «همزمان با کاهش تحریم ها، ما شروع به بررسی فرصت های تجاری احتمالی در ایران کرده ایم، و در عین حال به طور کامل از قوانین دولت آمریکا تبعیت می کنیم. سفر سیمونلی بخشی از این تلاش هاست.»

    ایران می تواند به جنرال الکتریک در کاستن از تاثیرات منفی افت قیمت نفت کمک کند. جنرال الکتریک به دلیل افت قیمت نفت، بودجه خود برای بازسازی ساختاری در سال 2016 را دو برابر کرده است. این شرکت همچنین پیش بینی کرده که درآمدهای نفت و گازش در سال 2016، 10 تا 15 درصد دیگر کاهش پیدا کند.

    تهران در تلاش است تا شرایط قراردادهای نفتی جدید خود را برای سرمایه گذاران خارجی جذاب تر کند تا سرمایه گذاران خارجی را که به دلیل تحریم ها و افت قیمت نفت، برای ورود به بازار ایران احتیاط می کنند، برای ورود به بخش انرژی این کشور اغوا کند.

    جنرال الکتریک به ویژه در بخش انرژی و تولید موتور هواپیما فعالیت دارد. این شرکت به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های موتور جت در آمریکا محسوب می‌شود. این شرکت همچنین یکی از فعالین در بخش تولید تجهیزات نیروگاهی و ساخت انواع توربین است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها