عصر خودرو

لندن میزبان دو نشست بزرگ اقتصادی مرتبط با ایران در ماه آینده

عصر بازار- دو کنفرانس بزرگ مالی و اقتصادی مرتبط با ایران تحت عناوین «اتصال مجدد ایران به سیستم مالی جهانی» و «بررسی فرصت ها و چالش های اقتصادی ایران» در اسفندماه (ماه مارس) در لندن برگزار می شوند.

لندن میزبان دو نشست بزرگ اقتصادی مرتبط با ایران در ماه آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، کنفرانس «اتصال مجدد ایران به سیستم مالی جهانی' با همکاری 'یورو مانی' (The Euromoney) با هدف بررسی گام های لازم جهت بازگشت و اتصال بانک های ایرانی به جامعه اقتصاد بین المللی در روز 8 مارس (18 اسفندماه ) برگزار می شود.
    در کنفرانس «اتصال مجدد ایران به سیستم مالی جهانی' قرار است ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران و «محمد نهاوندیان» معاون رئیس جمهور سخنرانی داشته باشند.
    'هریت بالدوین'( Harriett Baldwin ) معاون وزیر دارایی (خزانه داری) در حوزه اقتصادی از جمله مقام های انگلیسی است که قرار است در این کنفرانس حضور یابد.
    براساس گزارش منتشر شده در وب سایت 'یورو مانی'، بانکداران بین المللی و سرمایه گذاران در این کنفرانس، این فرصت را خواهند داشت تا در یک فضای تعاملی به طور مستقیم با مقامات مالی و اقتصادی ایران مسایل خود را مطرح سازند.
    بررسی چالش های ایران برای دستیابی به جایگاه قبلی اش در بانکداری بین المللی و جامعه مالی جهانی پس از لغو تحریم ها واجرای برجام و
    بررسی فرصت های موجود در بازار سرمایه از دیگر اهداف این کنفرانس عنوان شده است.
    متعاقب این کنفرانس، قرار است کنفرانس دیگری با عنوان «بررسی فرصت ها و چالش های اقتصادی ایران» در 9 مارس (19 اسفندماه ) در لندن برگزار شود.
    روزنامه فایننشال تایمز هدف از این نشست را بررسی گام های مورد نیاز برای تغییر صحنه اقتصادی ایران در پی برداشته شدن تحریم های بین المللی علیه تهران، خوانده است.
    این روزنامه می افزاید: 'ایران کشوری پر برکت است. این کشور علاوه بر منابع گسترده نفتی، فرهنگ پویایی دارد که آن را به غیر از یک کشور صرفا نفت خیز بدل کرده است.'
    در این نشست که در حدود 20نفر سخنران خواهد داشت، قرار است در مورد صنعت گردشگری و بازار فناوری ایران نیز صحبت شود.
    براساس برنامه اعلام شده، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران، «محمد نهاوندیان» معاون رئیس جمهور ، «ساجد جاوید» وزیر امور تجارت انگلیس، لرد نورمن لامونت فرستاده تجاری دیوید کامرون به ایران و مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله سخنرانان این کنفرانس هستند.
    شماری از فعالان اقتصادی ، اندیشمندان، تحلیل گران اقتصادی و مشاوران اقتصادی قرار است در این کنفرانس شرکت کنند.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها