عصر خودرو

با درخواست سهامدار عمده صورت می‌گیرد

عرضه اولیه سهام پتروشیمی فجر دو روز دیگر در بورس

سهمیه صندوق‌ها و معامله گران برخط

عصر بازار- معاونت بازار شرکت بورس از عرضه اولیه ۸ درصد از سهام شرکت پتروشیمی فجر در روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه جاری خبر داده است.

عرضه اولیه سهام پتروشیمی فجر دو روز دیگر در بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، معاونت بازار شرکت بورس اعلام کرد: روز چهار شنبه مورخ 28 بهمن ماه 94 تعداد 200 میلیون سهم معادل 8 درصد از سهام شرکت پتروشیمی فجر متعلق به شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازار دوم بورس تهران برای کشف قیمت عرضه خواهد شد.

    براساس این گزارش پتروشیمی فجر به عنوان چهارصد و نود و پنجمین شرکت پذیرفته شده در بورس تهران برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «تامین برق، گاز و آب»، گروه «تامین برق، گاز، بخار و آب گرم» و طبقه‌ی « تامین بخار و آب گرم» و در نماد معاملاتی " بفجر" روی تابلوی معاملات خواهد رفت.

    گفتنی است در فرآیند کشف قیمت این سهم تعداد 170 میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت عرضه شامل 25 میلیون سهم جهت عرضه در کارگزاری و مابقی معادل تعداد 30 میلیون سهم نیز به قیمت کشف شده برای مشتریان برخط کارگزاری ها اختصاص خواهد یافت.

    سهمیه هر ایستگاه معاملاتی جهت کشف قیمت حداکثر 110 هزار سهم می باشد و خرید ها می بایست به صورت گروهی (ددد) انجام شود.

    بر اساس این گزارش، محدودت خرید هر یک از صندوق های سرمایه گذاری در این عرضه اولیه به پیوست زیر منتشر شده است.

    آن دسته از صندوق هایی که ماهیت آنها با درآمد ثابت باشد، مجاز به خرید حداکثر 11 هزار سهم و در غیر این صورت 22 هزار سهم هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها