عصر خودرو

حضور هیات تجاری ایتالیا در البرز

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیات تجاری و بازرگانی کشور ایتالیا به این استان خبر داد.

حضور هیات تجاری ایتالیا در البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، رحیم بنامولایی با اشاره به اینکه این هیات تجاری برای بار دوم به این استان سفر کرده‌اند، گفت: بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی البرز از برنامه کاری این هیات خارجی است.

    این مسئول خاطرنشان کرد: آشنایی با توانمندی‌های صنعتی و اقتصادی و بررسی راه‌های همکاری با البرز از اهداف این هیات اقتصادی است. هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت‌های دارو، ساختمان، ذخیره سازی نیروی برق، قطعات خودرو و سیستم‌های الکترونیکی به مدت یک روز در استان البرز حضور خواهند داشت. برگزاری نشست‌های تخصصی بین تجار و بازرگانان ایتالیا و استان البرز از برنامه‌های این هیات خارجی است. دیدار مقامات این هیات تجاری با مدیران ارشد اقتصادی استان از دیگر برنامه‌های این هیات تجاری خواهد بود.

    بنامولایی یادآور شد: در سال جاری تاکنون هیات‌های اوکراینی، بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی به استان البرز سفر کرده اند.

    استان البرز با برخورداری از حدود 3500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب‌های صنعتی کشور است و بخشی از تولیدات صنعتی استان به خارج کشور صادر می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها