عصر خودرو

گزارش بازار روز دوشنبه ۲۶ بهمن؛

بانک و خودرو سبزترین گروه های بازار سهام

عصر بازار- بازار سهام امروز با رشد ۶۶۷ واحدی شاخص و بازده بالای گروه های بانکی و خودرویی به کار خود پایان داد.

بانک و خودرو سبزترین گروه های بازار سهام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، شاخص کل بورس اوراق بهادار در جریان معاملات امروز 667 واحد رشد کرد و در رقم 77 هزار و 377 واحد متوقف شد. همچنین شاخص کل هم وزن نیز به دلیل میل هماهنگ بازار به  رشد، 190 واحد به سمت بالا حرکت کرد و در آستانه ورود به کانال 13 هزار واحد متوقف شد.

    در جریان معاملات امروز نماد شرکت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک صادرات بانک ملت و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تلاش برای مثبت سازی شاخص را داشتند و به ترتیب 102، 68، 58 و 54 واحد تاثیر مثبت در شاخص کل داشتند.
    البته صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت اصفهان روز خوبی را نداشته و تاثیر گذاری منفی 142 و 69 واحدی در شاخص کل داشتند.

    امروز نمادهای بانکی و خودرویی، در صدر نمادهای پربیننده قرار داشتند و گروه خودرو و بانک نیز بیشترین بازده را تقدیم به سهامداران کرد. این بازده در گروه خودرو بالغ بر 4 درصد و در گروه بانکی بیش از 3.5 درصد بود، البته گروه کانی غیرفلزی نیز همگام با گروه بانکی بیش از 3.5 درصد رشد بازده داشت.

    در میان صف های گسترده خرید، پس از سرمایه گذاری رنا، مانند روزهای گذشته دو سهم خساپا و وساپا از گروه سایپا به دلیل رشد زیادی که داشتند، در صدر صف های خرید بودند. هر چند کشتیرانی جکمهوری اسلامی ایران بیشترین صف فروش را به خود اختصاص داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها