عصر خودرو

در شش ماه نخست امسال رخ داد؛

اختصاص ۲۱۰ ریال سود به ازای هر سهم گروه مپنا

عصر بازار- شرکت گروه مپنا در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ دو هزار و ۹۶ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۱۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۲۱۰ ریال سود به ازای هر سهم گروه مپنا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه مپنا صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "رمپنا" در سال مالی 94 مبلغ 9 هزار و 943 میلیارد و 29 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و درآمد ارائه خدمات داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ سه هزار و 242 میلیارد و 697 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به دو هزار و 748 میلیارد و 422 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای حاصل از سرمایه گذاریها به آن سود خالص دوره به مبلغ دو هزار و 96 میلیارد و 699 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 210 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 19 هزار و 828 میلیارد و 854 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها