عصر خودرو

قائم مقام تامین اجتماعی عنوان کرد

تجمیع سهام "شبندر" و "شاوان" در پرتفوی تاپیکو

تامین مالی پالایشگاه ستاره خلیج فارس با کمک بانک بورسی

عصر بازار- قائم مقام سازمان تامین اجتماعی از تجمیع سهام "شبندر" و "شاوان" در پرتفوی تاپیکو خبر داد و گفت: با شرایطی که در پسابرجام به وجود آمده امیدواریم مشکل تامین مالی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به نتیجه برسد.

تجمیع سهام "شبندر" و "شاوان" در پرتفوی تاپیکو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی از تلاش برای عرضه بیشتر سهام تاپیکو در بورس تهران خبر داد و گفت: با توجه به بزرگ تر شدن این هلدینگ و قرار گرفتن سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سبد دارایی‌های این شرکت امیدواریم مابقی شرکت‌هایی که در مجموعه شستا از جمله سهام پالایشگاه بندر عباس و پالایشگاه لاوان  قرار دارند، در سبد دارایی‌های تاپیکو تجمیع شوند.

    وی با اشاره به تصمیم تامین اجتماعی برای عرضه سهام هلدینگ گردشگری تامین پس از ساماندهی و اصلاح ساختار مالی آن در بورس تهران، درباره بررسی امکان ورود سهام پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بازار سرمایه گفت: این شرکت بزرگترین مجموعه پالایشگاهی در زمینه تولید بنزین کشور است که با راه‌اندازی آن دیگر نیازی به ورادات بنزین نخواهیم داشت.

    راعی یادآور شد: با راه اندازی این پالایشگاه، سالانه 2 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی به وجود خواهد آمد و امیدواریم سال 95 با کمک بانک ملت و با شرایطی که در پسابرجام بوجود آمده ، مشکل تامین مالی آن حل و به بهره  برداری کامل برسد.

    وی افزود: مذاکراتی با بورس های دو کشور سنگاپور و لوکزامبورگ برای حضور شستا و عرضه سهام شرکت های تایعه آن صورت گرفته و نتایج خوبی حاصل شده است. امید می رود در آینده ای نزدیک و حتی تا قبل از پایان امسال اگر بروکراسی های داخلی به نتیجه برسد نتایج آنها را اعلام خواهیم کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو