عصر خودرو

سفارت الجزایر در تهران اعلام کرد؛

سفر چندین هیأت اقتصادی الجزایری به تهران

عصر بازار- عبدالوهاب نوری، وزیر منابع آب و محیط زیست الجزایر به همراه هیأتی فنی به دعوت همتای ایرانی خود، حمید چیت‌چیان امروز وارد تهران خواهد شد.

سفر چندین هیأت اقتصادی الجزایری به تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی سفارت الجزایر در تهران، سفر این مقام الجزایری به ایران دو روزه خواهد بود و در این سفر جنبه‌هایی از همکاری دوجانبه بین دو کشور در زمینه مدیریت منابع آبی و تصفیه فاضلاب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    این دیدار به دنبال جلسه شورای عالی مشترک دوجانبه ایران و الجزایر به ریاست عبدالمالک سلال، نخست‌وزیر الجزایر و اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در آذرماه سال 94 در الجزیره برگزار شد صورت می‌گیرد.

    در این جلسه نقشه راه جامعی برای ارتقای سطح همکاری‌های میان ایران و الجزایر در نظر گرفته شد.

    در همین راستا تبادلات و بازدیدهای دیگری بین هیأت‌های دو کشور پیش‌بینی شده است؛ چنان که عبدالسلام بوشوارب، وزیر صنعت و معدن الجزایر در اردیبهشت‌ماه سال آینده به دعوت همتای ایرانی خود، محمدرضا نعمت‌زاده به ایران سفر خواهد کرد و در طی آن دو طرف در خصوص استحکام همکاری‌ها و تبادلات در زمینه صنایع و معادن به گفت‌وگو و مراوده خواهند پرداخت.

    بر اساس اعلام سفارت الجزایر در تهران جلسه بازرگانان ایران و الجزایر نیز در تهران برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها