عصر خودرو

تشریح سیاستهای جدید صنعت پتروشیمی

عصر بازار- مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، برنامه ریزی کلان برای حداکثر بهره برداری از منابع هیدروکربوری بویژه گاز طبیعی را در تولید متنوع محصولات پتروشیمی و عرضه آنها به صنایع تکمیلی از برنامه های این شرکت عنوان کرد.

تشریح سیاستهای جدید صنعت پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، مرضیه شاهدایی گفت: برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه زیرساختهای لازم و مورد نیاز صنایع پتروشیمی از صنایع پایه تا صنایع تکمیلی در مناطق مختلف کشور از جمله برنامه های پیش روی این شرکت به منظور اجرایی شدن برنامه های توسعه ای صنعت در چارچوب برنامه های اقتصاد مقاومتی است.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: برنامه ریزی کلان برای حداکثر بهره برداری از منابع هیدروکربوری بویژه گاز طبیعی در تولید متنوع محصولات پتروشیمی و عرضه آنها به صنایع تکمیلی و ایجاد زمینه های مناسب برای سرمایه گذاریهای خارجی از طریق مشارکت دارندگان فناوریهای روز و برتر صنعت پتروشیمی نیز از دیگر برنامه های آینده این شرکت است.

    شاهدایی ادامه داد: جذب همکاری شرکتهای بزرگ و شاخص صنعت پتروشیمی همسو با انتقال و بومی سازی فناوریهای مورد نیاز صنعت و ارتقای هدفمندی تخصصی فنی و مدیریتی کارکنان برای جانشین پروری و شایسته سالاری نیز در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها