عصر خودرو

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس؛

۲۵۴ میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد‌‌‌

عصر بازار- مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس از معامله ۲۵۴ میلیون سهم در بورس این استان خبر داد.

۲۵۴ میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد‌‌‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم ،کرشمه ترابیان  اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس 254 میلیون و 560 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 514 میلیارد ریال مبادله شد.

    وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 264 شرکت است، خاطرنشان کرد: 53 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 47 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

    مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر 27 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 88  نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

    وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های باک صادرات، ایران خودرو دیزل و بانک تجارت با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های بانک بانک صادرات، پارس خودرو و زامیاد نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.

    ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های سایپا، ذوب آهن اصفهان و بانک صادرات با بیشترین ارزش ریالی خرید و  سهام شرکت‌های بانک صادرات، زامیاد و پارس خودرو نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو بوده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها