عصر خودرو

عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

قفل سهام عدالت باز می شود

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با استقبال از تسریع در بستن پرونده سهام عدالت گفت: بعد از مشخص شدن وضعیت مالکیت سهام عدالت باید برای آموزش مردم در این رابطه تدابیری اتخاذ شود.

قفل سهام عدالت باز می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، قاسم عزیزی درخصوص وضعیت سهام عدالت گفت:درخصوص سهام عدالت باید به این نکته توجه شود که سهام شرکت هایی که به مردم ارائه شد؛باید ابتدا میزان ریالی معادل قیمت سهام به شرکت مربوطه تسویه شود تا بتوان زمینه تصمیم گیری برای آن را فراهم کرد.

    نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:در هرصورت معادل ریالی برگه های سهام عدالت باید از محل سود سهام یا از طریق اعتبارات دولتی تامین شود تا مردم بتوانند برگه های سهام عدالت را خرید و فروش کنند.

    اطلاع رسانی در خصوص وضعیت مالکیت سهام عدالت ضعیف بود

    این نماینده مردم در مجلس نهم گفت:درخصوص وضعیت مالکیت سهام عدالت توزیع شده اطلاع رسانی ضعیف بوده است به دلیل اینکه تا زمان تسویه میزان ریالی سهام های توزیع شده مردم نمی توانند سهام خود را به فروش برسانند.

    عزیزی با استقبال از تسریع در به سرانجام رسیدن پرونده سهام عدالت افزود: شفاف شدن وضعیت تسویه ارزش سهام عدالت و همچنین مشخص شدن وضعیت مالکیت سهام عدالت، از عوامل موثر برای فراهم شدن زمینه معاملات سهام عدالت است.

    عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآورشد:بعد از مشخص شدن وضعیت مالکیت سهام عدالت باید تدابیری برای آموزش مردم در این رابطه اتخاذ شود تا مردم سهام های عدالت را با قیمت کم به فروش نرسانند یا به عبارتی فضا برای سوء استفاده فراهم نشود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها