عصر خودرو

قائم مقام مدیر عامل کارگزاری پارس ایده بنیان در گفتگو با «عصر بازار»؛

رشد ملایم بورس تا انتخابات ریاست جمهوری ۹۶

عصر بازار- روند بازار تا سال آینده مثبت ارزیابی می شود از همین رو احتمال ادامه چنین روندی تا انتخابات سال ۹۶ ریاست جمهوری، اما با شیب ملایم و معقول تر وجود خواهد داشت.

رشد ملایم بورس تا انتخابات ریاست جمهوری ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، هاشم باروتی قائم مقام مدیر عامل کارگزاری پارس ایده بنیان در خصوص فاز اصلاحی بازار سهام اظهار کرد: ورود معاملات بورس به وارد فاز اصلاحی و احتمال کاهش نماگر در دادو ستدهای روز یکشنبه به معنی خروج نقدینگی از بازار نیست چراکه شاخص نیاز به چند روز استراحت و جبران افزایش قیمتی سهام با توجه به رشد شارپی طی هفته گذشته را دارد.

    وی خاطرنشان کرد: احتمال کاهش شاخص در معاملات فردا در پی روند اصلاحی، البته با میزانی کمتر از روز جاری وجود دارد این در حالی است که در گروه بانکی، بخشی از صنعت خودرو و برخی از سهام شرکت ها شاهد اصلاح قیمت بودیم در عین حال پیش بینی می شود که معاملات روز یکشنبه بازار سهام با روند مساعدتری پیگیری شود.
    این کارشناس ارشد بازار سرمایه درباره چشم انداز معاملاتی نیز عنوان کرد: روند بازار تا سال آینده مثبت ارزیابی می شود از همین رو احتمال ادامه چنین روندی تا انتخابات سال 96 ریاست جمهوری، اما با شیب ملایم و معقول تر وجود خواهد داشت.
    هاشم باروتی گفت: با توجه به حذف مسائل مربوط به برجام، ورود نقدینگی خارجی ها، افزایش حجم بازار، اصلاح ساختار مالی برخی از شرکت هایی که در دوران تحریم زیان شناسایی کردند و همچنین ورود سرمایه گذار خارجی به خصوص در بانک ها، بیمه ها و بخش هایی از خودرو شاهد شرایطی مطلوب به همراه بازگشت رونق در بازار سهام خواهیم بود.
    قائم مقام مدیر عامل کارگزاری پارس ایده بنیان به سهامداران خرد پیشنهاد کرد: از تصمیم هیجانی پرهیز کنند زیرا برخی از سهامداران پس از  چند روز افزایش قیمتی به واسطه یک روز ریزش از روند معاملاتی خارج می شوند که این رفتار هیجانی در نهایت به نفع آنها نخواهد بود.
    وی افزود: امروز خرید حقوقی های بازار سهام در عمده سهامی که از لحاظ فاندامنتال در شرایط بهتری قرار داشتند همانند بانکی ها و بخش هایی از خودرو انجام شد که این امر نشان  دهنده وجود پتانسیل رشد در معاملات است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها