عصر خودرو

در اولین روز هفته صورت می گیرد؛

عرضه ۸۴ هزار تن انواع قیر در بورس کالا

عصر بازار- تالار داخلی و صادراتی بورس کالای ایران امروز ۲۴ بهمن ماه، شاهد عرضه ۸۴ هزار و۳۵۰ تن انواع قیر است.

عرضه ۸۴ هزار تن انواع قیر در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه 19 هزار و 500 تن انواع قیر شرکتهای قیران پخش ستاره ایرانیان، نفت پاسارگاد، پالایش نفت تبریز و صنعت قیر پارسیان انرژی و 250 تن عایق رطوبتی شرکت مهر پارسیان است.

    بر اساس این گزارش، 64 هزار و 850 تن انواع قیر شرکتهای نفت جی و شعب مختلف نفت پاسارگاد نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

    علاوه براین، 16 هزار و 330 تن انواع مواد پلیمری ، 5 هزار و 518 تن انواع مواد شیمیایی، 3 هزار و 800 تن انواع گوگرد و یک هزار تن لوب کات سبک در این تالار بر روی تابلوی عرضه می رود.

    همچنین، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی روز شنبه عرضه 3 هزار و 530 تن سبد میلگرد 12 تا 25 شرکت ذوب آهن اصفهان و 500 تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند را تجربه می کند. تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد عرضه حدود 7.5 تن گواهی سپرده کالایی ذرت خوزستان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها