عصر خودرو

بررسی ثروت میلیاردرهای بزرگ جهان:

میلیون‌ها دلاری که حکم پول خرد دارد

عصر بازار- میلیاردرها نزدیک به ۱۰میلیارد دلار از دست دادند.

میلیون‌ها دلاری که حکم پول خرد دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از صدای اقتصاد، بررسی‌های بلومبرگ از وضعیت دارایی 200میلیاردر جهان در روز نهم فوریه نشان می‌دهد میلیاردرها در مجموع 9.1میلیارد دلار از دارایی خود را از دست داده‌اند.

    دو نفر نخست در میان 200 نفر سود کرده‌اند. نخستین نفر بیل گیتس است که با 345.1میلیون دلار سود، ثروت خود را به 76.8میلیارد دلار رساند.

    آمانسیون اورتگا تاجر اسپانیایی نیز به عنوان دومین میلیاردر بزرگ جهان 167.3میلیون دلار به ثروت خود اضافه کرد. او اکنون 67.2میلیارد دلار ثروت دارد.

    بازارهای جهانی به ویژه در امریکا در چنان ترس و وحشتی فرو رفته‌است که میلیاردرها از ریختن پول و سرمایه خود در بازار می‌ترسند. به استثنای چند نفر مثل بیل گیتس، بقیه میلیاردرها اکثراً ضرر کرده‌اند.

    حتی سودها نیز در حد چند میلیون دلار و کمتر از نیم میلیارد دلار بوده‌است. لازم به ذکر است که جابه‌جایی چنین مبالغی شاید به نظر کلان بیاید اما برای میلیاردرها حکم پول خرد را دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها