عصر خودرو

در ۹ ماه رخ داد؛

اختصاص ۲۵۸ ریال سود به ازای هر سهم گروه مپنا

عصر بازار- شرکت گروه مپنا در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۱۳ هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات داشت.

اختصاص ۲۵۸ ریال سود به ازای هر سهم گروه مپنا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه مپنا صورت های مالی 9 منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "رمپنا" در 9 ماهه گذشته مبلغ 13 هزار و 966 میلیارد و 624 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ چهار هزار و 688 میلیارد و 908 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری و هزینه های عملیاتی از آن کسر شد و سود عملیاتی دوره به سه هزار و 804 میلیارد و 407 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری ها به آن سود خالص دوره به مبلغ دو هزار و 576 میلیارد و 752 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 258 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 20 هزار و 308 میلیارد و 907 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها