عصر خودرو

کوریا تایمز:

شرکت های کره ای آماده اجرای طرح های زیربنایی در بخش انرژی ایران هستند

عصر بازار- نشریه کوریا تایمزنوشت:بالغو تحریم ها سفارش های بیشتری دربخش نفت وگاز به ایران داده خواهد شد و در چنین فضایی این کشوربه تاسیسات زیربنایی واجرای طرح های ساخت وساز در بخش انرژی نیاز دارد و در این چارچوب پیمانکاران و طراحان این صنعت در کره جنوبی آماده اجرای چنین طرح هایی در ایران هستند.

شرکت های کره ای آماده اجرای طرح های زیربنایی در بخش انرژی ایران هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این نشریه کره جنوبی افزود : شرکت های سازندگی و دست اندرکاران این صنعت در کره جنوبی از جمله اولین گروه هایی هستند که پس از لغو تحریم های بین المللی علیه تهران قصد ورود به بازار ایران را دارند.
    «کوریا تایمز» با درج اینکه ایران چهارمین دارنده ذخایر بزرگ نفتی جهان است و کشورهای بیشتری مایل به همکاری با تهران در دوران پساتحریم هستند، افزود: شرکت های سازندگی کره جنوبی بر این باورند که ایران برای اینکه بتواند سفارش ها را انجام دهد به تاسیسات زیربنایی و اجرای طرح های ساخت و ساز در بخش انرژی نیاز دارد و در این چارچوب پیمانکاران و طراحان این صنعت در کره جنوبی آماده اجرای چنین طرح هایی در ایران هستند.
    درهمین حال «حسن طاهریان» سفیر ایران در کره جنوبی نیز در تازه ترین مصاحبه خود با خبرگزاری «یونهاپ» تاکید کرده است که تهران از سرمایه گذاری شرکت های کره ای در بازار خود استقبال می کند و بر این باور است که این اقدام باعث تقویت و بهبود روابط تجاری و اقتصادی دو کشور خواهد شد و منافع زیادی برای طرفین در بر خواهد داشت.
    همزمان گزارش شده است که بااعلام کره جنوبی مبنی برهمکاری پیمانکاران و شرکت های ساخت و ساز این کشور با ایران، ارزش سهام این شرکت ها افزایش یافت.
    آمار نشان می دهد که وضعیت این شرکت ها پس از آنکه توانستند راه خود را به بازار ایران بازکنند در «بورس کاسپی» به عنوان یکی از معروفترین بازارهای اوراق بهادار کره جنوبی بهبودی چشم گیر داشته است.
    براساس این گزارش شاخص ها حکایت از آن دارند که ارزش سهام شرکت های سازندگی در کره جنوبی طی هفته های گذشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته در ماه فوریه نزدیک به 1‍5 و نیم درصد رشد داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو