عصر خودرو

امضاء ۴ تفاهم‌نامه بین ایران و ایتالیا

عصر بازار- انتقال تکنولوژی و ایجاد کارخانه‌های کالاهای استراتژیک صنعت نفت با مشارکت شرکت‌های ایتالیایی در دستور کار قرار گرفت.

امضاء ۴ تفاهم‌نامه بین ایران و ایتالیا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، ظهر امروز 4 تفاهم‌نامه بین فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا با حضور عباس به گزارش خبرنگار ایلنا، 4 تفاهم‌نامه میان عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و امیرحسین زمانی‌نیا معاون وزیر نفت از ایران و وزیران کشاورزی و حمل‌ونقل ایتالیا امضا شد.

    بر اساس این گزارش رویکرد این تفاهم‌نامه‌ها در بخش حمل و نقل،  در زمینه توسعه همکاری‌ها در حوزه راه‌آهن از جمله خریداری قطعات از ایتالیا، آزمایش قطعات و همچنین آموزش نیروی انسانی ایرانی در حوزه راه‌آهن است.

    دومین تفاهم‌نامه را فعالان بخش خصوصی ایران و ایتالیا در زمینه گسترش فعالیت‌ها در حوزه خدمات پس از فروش امضا کردند.

    در این تفاهم‌نامه انتقال تکنولوژی نیز پیش‌بینی شده است. براساس تفاهم‌نامه دیگری که میان انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و انجمن معدن و نفت گاز ایتالیا به امضا رسید، انتقال تکنولوژی و ایجاد کارخانه‌های کالاهای استراتژیک صنعت نفت با مشارکت شرکت‌های ایتالیایی در دستور کار قرار گرفت.

    چهارمین تفاهم‌نامه نیز میان بخش خصوصی دو کشور در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها و همچنین اعزام کارآفرینان و هیات‌ها تجاری میان دو کشور امضا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها