عصر خودرو

معاون نعمت زاده خبرداد؛

آغاز تامین مالی طرح‌های معدنی ایران توسط ژاپنی‌ها

عصر بازار- معاون وزیر صنعت از آغاز تامین مالی طرح‌های معدنی ایران از سوی شرکت‌های صاحب نام ژاپنی خبرداد و گفت: ژاپن آماده تامین مالی و ارایه فناوری به طرح‌های معدنی ایران است.

آغاز تامین مالی طرح‌های معدنی ایران توسط ژاپنی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، مهدی کرباسیان در دیدار با هیات ژاپنی گفت: هیاتی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ژاپنی آمادگی خود را برای تامین مالی و مشارکت در طرح‌های معدنی و صنایع معدنی ایران اعلام کرده‌اند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: استفاده از فناوری‌های جدید که به کاهش مصرف انرژی بیانجامد، جزء اصول برنامه‌ریزی شده بخش معدن و صنایع معدنی ایران است که از سوی ایمیدرو پیگیری می‌شود.

    وی تصریح کرد: برای اجرایی شدن برنامه‌ها، باید دیدارهای جداگانه و رو در رو گذاشته شود تا اهداف مورد نظر برای همکاری‌ها محقق گردد، این در حالی است که امور زیربنایی همچون احداث بنادر و اسکله اختصاصی برای مناطق صنایع انرژی‌بر از جمله دیگر راه‌های همکاری دو طرف خواهد بود.

    همچنین در این دیدار نماینده وزارت انرژی، صنعت، معدن و تجارت ژاپن در این دیدار تاکید کرد: قراردادهای این شرکت‌ها مورد حمایت دولت ژاپن است و حمایت‌های لازم برای تامین مالی و ارایه فناوری‌های جدید صورت می‌گیرد، ضمن اینکه با اجرایی شدن برجام، شرایط تغییر کرده و آماده افزایش همکاری‌ها با ایران در بخش‌‌های بانکداری، ‌فناوری روز، ‌ماشین‌آلات، انرژی، ‌تحقیق و توسعه، ‌آب و محیط زیست‌ هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها