عصر خودرو

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید

مدیران سهم‌هایی که رشد چشمگیر داشته‌اند، جزئیات بیشتری منتشر کنند

عصر بازار- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید معتقد است: مدیران شرکت‌هایی که سهام آنها رشد چشمگیر داشته بهتر است جزئیات بیشتری از شرکت خود منتشر کنند تا سهام‌داران حقیقی‌ای که وارد بازار می‌شوند و در جریان قرار می‌گیرند متضرر نشوند.

مدیران سهم‌هایی که رشد چشمگیر داشته‌اند، جزئیات بیشتری منتشر کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹:۰۰

    سیاوش وکیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصربازار»  با اشاره به اینکه در حال حاضر پیش خور شدن قیمت‌ها با سرعت در حال اتفاق افتادن است، افزود: بورس در کوتاه‌مدت در شرایط هیجانی به سر خواهد برد که این امر نیز طبیعی است. بخشی از این هیجان به دلیل افت بازار در مدتی طولانی است که بورس را تشنه اخبار خوب واقعی نگه داشته بود.
    وی رفع تحریم‌ها و قراردادهای اقتصادی اخیر را نشان‌دهنده تحول در بخش واقعی اقتصاد دانست و بیان کرد: این اخبار خوش باید در اقتصاد نیز نمود پیدا کند. در گام نخست اصلاح بودجه‌ها این امر را نشان می دهد.
    عضو هیئت مدیره کارگزاری بهمن تشریح کرد: استقبال از اخبار خوش همیشه اتفاق افتاده است. اما این بار رشد شاخص مقداری تند و دلیل آن رکود نسبتا طولانی و انتظار ورود سرمایه‌گذاران خارجی به بازار سرمایه است. این در حالی است که در میان مدت بازار تعدیل خواهد شد و حرکت منطقی و آرام مثبت را پی می‌گیرد.
    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید ادامه داد: مدیران شرکت‌هایی که سهام آنها رشد چشمگیر داشته بهتر است جزئیات بیشتری از شرکت خود منتشر کنند تا سهام‌داران حقیقی‌ای که وارد بازار می‌شوند و در جریان قرار می‌گیرند متضرر نشوند.
    این فعال بازار سرمایه آینده بلند مدت بورس را نیز در گرو بخش واقعی اقتصاد دانست و افزود: اجرایی شدن قراردادها و نهایی شدن شراکت با شرکت‌های خارجی در صورت های مالی شرکت‌ها خود را نشان می دهد و اگر اتفاق غیر قابل پیش بینی تحولات اخیر بازار را تحت شعاع قرار ندهد، بازار در بلند مدت بهتر خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها