عصر خودرو

در مجمع عمومی فوق العاده پالایشگاه تبریز برگزار شد؛

تصویب افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه پالایشگاه تبریز

عصر بازار: در جهت تامین منابع مالی پروژه گوگردزدایی از نفت گاز این شرکت مقرر شده با توجه به تایید بازرس قانونی و سازمان بورس، سرمایه فعلی شرکت پالایش نفت تبریز به میزان ۱۰۰ درصد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی به منظور اجرای طرح ارتقا کیفی فرآورده نفت گاز افزایش یابد.

تصویب افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه پالایشگاه تبریز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت تبریز با حضور 96.14 درصد سهامداران این شرکت در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

    معاونت مالی و سرمایه گذاری شرکت پالایش نفت تبریز در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: طبق برنامه زمانبندی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص دستورالعمل افشای اطلاعات، شرکت ها موظف هستند 10 روز قبل از برگزاری مجمع عمومی عادی، صورت های مالی حسابرسی شده خود را در سایت کدال قرار دهند.

    غلامحسن قهرمانی اقدم افزود: با توجه به اینکه اطلاعات ارسالی شرکت ملی پالایش و پخش در موعد مقرر به دست پالایشگاه تبریز نرسیده است بر همین اساس صورت های مالی این شرکت به موقع تهیه نشد و به تبع آن نیز در موعد مقرر نیز گزارش حسابرس و بازرس قانونی اخذ نشد.

    وی ادامه داد: بر همین اساس مطابق ماده 104 قانون تجارت برای مجمع عمومی عادی سالانه دو هفته تنفس اعلام و مقرر شد در چهاردهم مرداد ماه سالجاری مجمع عمومی عادی بعدی برگزار شود.

    قهرمانی اقدم همچنین در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت گفت: مطابق گزارش توجیهی تهیه شده توسط هیات مدیره شرکت و درجهت اجرای پروژه گوگردزدایی از نفت گاز تولیدی برای تولید فراورده هایی با استاندارد یورو 4 که عمدتا الزامات زیست محیطی و سودآوری شرکت در آن مدنظر است، لازم به ذکر است این پروژه در حال اجراست.

    وی اظهار کرد: در جهت تامین منابع مالی پروژه گوگردزدایی از نفت گاز این شرکت مقرر شده با توجه به تایید بازرس قانونی و سازمان بورس، سرمایه فعلی شرکت پالایش نفت تبریز به میزان 100 درصد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی به منظور اجرای طرح ارتقا کیفی فرآورده نفت گاز افزایش یابد.

    معاونت مالی و سرمایه گذاری شرکت پالایش نفت تبریز گفت: بر همین اساس سرمایه این شرکت ازمبلغ 194 میلیارد تومان به 388 میلیارد تومان افزایش می یابد.

    برچسب ها