عصر خودرو

اقدامات سازمان فنی و حرفه ای در مقابله با کرونا؛

تولید ٣ میلیون و ٧۶٨ هزار ماسک و ٢٨ هزار جفت دستکش

عصر بازار- سازمان فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد که موسسات وابسته به آن تاکنون ٣ میلیون و ٧۶٨ هزار و ۶٢۰ ماسک، ٢٨ هزار و ١٢۰ جفت دستکش و اقلام دیگر مقابله با کرونا تولید کرده‌اند.

تولید ٣ میلیون و ٧۶٨ هزار ماسک و ٢٨ هزار جفت دستکش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، این سازمان اینفوگرافیکی از اقدامات خود تا ١١ فروردین ماه منتشر کرده است که براساس آن علاوه بر تهیه ماسک و دستکش، ٨٨۰ دستگاه چرخ خیاطی، ٢٨ هزار و ١6۰ متر پارچه، ٣5 عدد اتو از جمله تجهیزات و مواد مصرفی است که سازمان فنی و حرفه‌ای فراهم کرده است.
    این سازمان در تولید ١٣ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، ٨4 هزار و 6٧٩ دست لباس ایزوله و گان نیز مشارکت داشته است.
    همچنین 4٣٩ میلیون و 5۰۰ هزار کمک نقدی دولتی و ٧١٣ میلیون و ٩۰۰ هزار ریال کمک غیردولتی انجام داده است.
    از دیگر اقدامات سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، اختصاص فضا و تجهیزات کارگاه‌های طراحی دوخت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی به صورت شبانه‌روزی برای همکاری با سایر دستگاه‌های همچون فرمانداری و بسیج سازندگی و اعزام مربی، مهارت آموز و سرباز مربی به کارگاه‌های تولید ماسک، لباس ایزوله و موارد دیگر  برای همکاری با سایر دستگاه‌هاست.
    همچنین پخت و توزیع روزانه 900 پرس غذای گرم برای کادر درمان توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه در استان بوشهر از هشتم فروردین ماه و تعمیر 100 تخت بیمارستانی توسط مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بوکان در استان آذربایجان غربی است.
    لازم به ذکر است 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای صفاهان چالوس در استان مازندران تولید شده است.
    پخت و توزیع شیرینی توسط آموزشگاه‌های آزاد استان فارس برای کادر درمانی نیز از جمله موارد اقدامات این سازمان است.

    برچسب ها