عصر خودرو

رشد حجم معاملات مواد پلیمری، شیمیایی و قیر در هفته گذشته؛

موج رونق به تالار پتروشیمی بورس کالا رسید

عصر بازار- هفته گذشته حجم معاملات محصولات پلیمری، شیمیایی و قیر در بورس کالای ایران با افزایش روبه رو شد تا مصرف کنندگان این محصولات دست پر تالار معاملات را ترک کنند.

موج رونق به تالار پتروشیمی بورس کالا رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، حجم معاملات فرآورده های نفتی و پتروشیمی هفته گذشته به 258 هزار و 615 تن رسید که نسبت به هفته ماقبل آن رشدی حدود 14درصد داشت.

    در هفته گذشته حجم معاملات محصولات پلیمری نیز به بیش از 56 هزار تن رسید که نسبت به هفته ماقبل آن رشد 21درصدی را نشان می دهد؛ دو هفته پیش 46 هزار تن مواد پلیمری در بورس کالا معامله شده بود.

    بررسی جزییات معاملات هفته قبل نشان می دهد که پلیمرهایی نظیر پلی اتیلن های سبک فیلم، پی وی سی ها، پلی استایرن های معمولی و مقاوم پتروشیمی تبریز و همچنین پلی اتیلن سبک خطی 209 و پلی اتیلن سنگین ایکس تری امیرکبیر با افزایش حجم معاملات روبه رو بودند.

    در همین حال حجم عرضه محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت 107 هزار و 345 تن و تقاضا نیز بالغ بر 95 هزار و 929 تن رقم خورد.

    همچنین حجم معاملات محصولات شیمیایی و قیر نیز به 3 و 16 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد داشت تا فعالان تالار نقره ای هفته پر رونق را سپری کنند. گفتنی است در رینگ محصولات شیمیایی دو محصول جوش شیرین و سودکاستیک بیش از کالاهای دیگر مورد توجه خریداران قرار داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها