عصر خودرو

سبزپوشی تالار شیشه ای، پیشتازی انبوه سازی

عصر بازار- رشد ۴۱۹ واحدی شاخص کل ارواق بهادار در حالی رخ داد که گروه خودرو با حفظ رشد یک ماهه خود، ۳ درصد بازده مثبت داشت.

سبزپوشی تالار شیشه ای، پیشتازی انبوه سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شاخص کل بورس ارواق بهادار در جریان معاملات امروز پس از 419 واحد صعود در رقم 74 هزار و 103 واحدی توقف کرد. شاخص کل هم وزن نیز رشد 201 واحدی را تجربه کرد که نشان از صعود دسته جمعی سهام بازار دارد. هم اکنون ارزش بازار بالغ بر 317 هزار میلیارد تومان است و روند به رشد دارد.

    در بازار امروز سهام شرکت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با51 واحد، ملی صنایع مس با 47 واحد و پالایش نفت بندرعباس با 42 واحد بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص امروز داشتند، در حالی که گسترش نفت و گاز پارسیان و معدنی و صنعتی چادر ملو به ترتیب 63 و 38 واحد تاثیر منفی در شاخص گذاشتند.

    در میان شاخص های گروهی، امروز گروه محصولات کاغد و انبوه سازی صدرنشین گروه های پربازده بازار بودند و بیش از 4 درصد بازدهی مثبت داشتند. پس از این دو گروه، گروه خودرویی که در حال نزدیک شدن به پیشتازی یک ماهه است، امروز با بازده 3 درصدی، حرکت رو به رشد خود را حفظ کرد.

    در جریان معاملات امروز دو سهم «ورنا» و «وساپا» از گروه سرمایه گذاری بیشترین تقاضای خرید را داشتند، در حالی که سهام فولاد خراسان و حق تقدم پتروشیمی کرمانشاه صدر بیشترین عرضه بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها