عصر خودرو

حسابرسی شده؛

عملکرد ۶ ماهه ایران ترانسفو منتشر شد

عصر بازار- شرکت ایران ترانسفو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۱۷۹ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

عملکرد ۶ ماهه ایران ترانسفو منتشر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت ایران ترانسفو صورت های مالی نیمه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "بترانس" در دوره 6 ماهه یاد شده مبلغ یک هزار و 685 میلیارد و 512 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 407 میلیارد و 80 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 375 میلیارد و 430 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و درآمدهای غیر عملیاتی افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ 179 میلیارد و 748 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 120 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 361 میلیارد و 655 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها