عصر خودرو

معاون وزیر صمت مطرح کرد:

خرید ۱۱ میلیون ماسک برای وزارت بهداشت

عصر بازار- معاون وزیر صمت: این هفته حدود ۹ میلیون عدد ماسک سه لایه و دو میلیون ماسک N ۹۵ و ۱۰۰ هزار عدد لباس گان مورد مصرف در مراکز درمانی، وارد کشور می‌شود.

خرید ۱۱ میلیون ماسک برای وزارت بهداشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از صداوسیما، افشار فتح الهی افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که در هفته‌های اخیر شده بود این هفته شاهد ورود محموله‌های خوبی از اقلام مورد نیاز وزارت بهداشت هستیم.

    وی گفت: شرکت‌های تولیدی که در صنایع معدنی فعال هستند در راستای خدمات و مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به پرداخت هزینه‌های این ماسک‌ها اقدام کردند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: شرکت ایمیدرو و شرکت زیرمجموعه آن مبلغ حدود 136 میلیارد تومان پرداخت کردند، بابت خرید این اقلام.

    آقای فتح الهی گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت یک جدول توزیع استانی نهایی شد که نسبت به شرایط و وضعیت استان‌ها و میزان درگیری هر استان با بیماری با تشخیص وزارت بهداشت این ماسک‌ها و لباس‌ها به صورت رایگان در اختیار مراکز دانشگاهی علوم پزشکی و ستاد‌های مقابله با این بیماری در سطح کشور و به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

    وی افزود: وزارت صنعت به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی ستاد ملی کرونا برنامه ریزی و هماهنگی تامین اقلام مورد نیاز را انجام می‌دهد و بخش عمده‌ای از این هماهنگی‌های در حوزه تولید داخل اتفاق افتاده است.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید این اقلام در کشور در هفته‌های اخیر به 10 برابر رسیده است و در آن بخشی که از نظر تامین تولید داخلی با مشکل روبرو بوده ایم برنامه ریزی کرده ایم تا از محل واردات تامین کنیم.

    برچسب ها