عصر خودرو

پایان تخفیف‌ واحدهای سیمانی

بازگشت قیمت سیمان به قیمت‌های مصوب سال ۹۳

عصر بازار- دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از ابراز تمایل سوئیس و فرانسه برای سرمایه‌گذاری در صنعت سیمان خبر داد و گفت: قیمت سیمان به زودی در کارخانه‌ها به تعادل می‌رسد و در صدد هستیم تولیدات واحدهای سیمانی بدون تخفیف عرضه شود.

بازگشت قیمت سیمان به قیمت‌های مصوب سال ۹۳
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، عبدالرضا شیخان با بیان اینکه صنعت سیمان در انتظار رونق اقتصادی است، گفت: صنعت سیمان هم زمان با رونق اقتصادی متحول خواهد شد و پس از برجام در صنعت سیمان شاهد اعلام آمادگی شرکت‌های خارجی برای همکاری بوده‌ایم.

    او افزود: در راستای مشارکت و سرمایه‌گذاری در صنعت سیمان، مذاکراتی با شرکت‌های هولسیم سوئیس و لافارش فرانسه داشته‌ایم و قرار است این فرصت‌ها از سوی آنها بررسی شود و سرمایه‌گذاری کنند. این شرکت‌ها سرمایه‌گذار هستند و به این نتیجه رسیده‌اند که ایران می‌تواند قطب تامین سیمان برای کل منطقه باشد.

    شیخان با بیان اینکه این گشایش روابط بین شرکت‌های داخلی با خارجی از امتیازات برجام است، گفت: قرار است قیمت سیمان به تعادل برسد و در این راستا ما طرحی را از اول بهمن اجرا کرده‌ایم و با همکاری همه واحدهای سیمانی، اگر بتوانیم تعادلی در عرضه و تقاضا ایجاد خواهیم کرد.

    او افزود: در صدد هستیم تخفیف کارخانجات را کاهش دهیم و شکست قیمت‌ها را پایان دهیم زیرا باید برای ایجاد نقدینگی و ادامه حیات واحدهای سیمان کشور قیمت‌ها را به قیمت‌های مصوب سال 93 برسانیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها