عصر خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

موانع سرمایه‌گذاری خارجی در ایران برچیده شد

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با برچیده شدن موانع سرمایه‌گذاری در بعد خارجی، باید تلاش کنیم موانع داخلی را نیز با کمک یکدیگر برداریم.

موانع سرمایه‌گذاری خارجی در ایران برچیده شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از شهرک تخصصی پتروشیمی استان کردستان، اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم در این استان، ایجاد شهرک تخصصی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی است.

    وی با اشاره به وسعت 120 هکتاری زمین این مجموعه و واگذاری اراضی آن از اسفندماه سال جاری و واگذاری آن به متقاضیان، اظهار کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری که توسط مردم همین استان صورت خواهد گرفت، شاهد رونق فعالیت این مجموعه باشیم.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با یادآوری افتتاح واحد معدنی طلای ساریگونی قروه به ظرفیت بالای کردستان در بخش معدنی اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه‌های مهم دیگر ما راه‌اندازی واحد فولاد است.

    وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف این استان راه‌حل رفع معضل بیکاری در کردستان به شمار می‌رود.

    این مسئول با اشاره به توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5، تصریح کرد: با برچیده شدن موانع سرمایه‌گذاری در بعد خارجی، باید تلاش کنیم موانع داخلی را نیز با کمک یکدیگر برداریم.

    نعمت‌زاده رسالت دولت را تسهیل امور و هدایت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اتصال بانک‌های کشور به شبکه بانکی بین‌المللی، مشکلات کشور در زمینه محدودیت‌های منابع مالی، حل‌وفصل شود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت، در ادامه سفر خود با هدف حضور در مراسم آغاز عملیات احداث واحدهای تولید سیمان و سیگار، راهی شهرستان‌های دیواندره و سقز شد.

    افتتاح معدن طلای ساریگونی در شهرستان قروه، پایان‌بخش برنامه‌های سفر یک روزه وزیر به استان کردستان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها