عصر خودرو

بانک تجارت با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

عصر بازار- بانک تجارت به منظور توسعه خدمات به قشر دانشگاهی کشور با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

بانک تجارت با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در مراسم انعقاد این تفاهم نامه که به امضاء مقدم مدیرعامل بانک تجارت و دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسید، مقدم با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و ترویج استفاده از خدمات نوین الکترونیک از دانشگاهیان به عنوان قشر تحصیلکرده و روشنفکر جامعه آغاز شده گفت: بانک تجارت در این زمینه پیشتاز ارائه خدمات به دانشگاه ها است.

    مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به نیاز جامعه به ارائه خدمات پزشکی افزود: واردشدن بانک ها به پروژه‌های سرمایه گذاری و ساخت بیمارستانها به عنوان یکی از مسئولیتهای اجتماعی آنها مطرح است و امضاء تفاهم‌نامه بانک تجارت با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نقطه عطفی در جهت ارائه خدمات ارزشمند و متفاوت به اساتید، دانشجویان، کارکنان و جامعه پزشکی می باشد.

    دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به جامعه آماری استفاده کننده از خدمات این دانشگاه اشاره کرد و گفت : دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مسئولیت بهداشت 52% جامعه تهران و شهرستانهای تابعه را به عهده دارد و در ضمن این مجموعه دارای 17000پرسنل رسمی و 12 دانشکده می باشد که 17 بیمارستان بزرگ کشور از جمله بیمارستان های شهدای تجریش ، امام حسین و ... زیر نظر این دانشگاه است.

    وی افزود: ما با انعقاد این تفاهم نامه امید داریم بتوانیم با بانک تجارت تعامل و همکاری برد – برد را به اجرا بگذاریم که منشأ خدمات بزرگی هم برای جامعه پزشکی کشور باشد.

    گفتنی است براساس این تفاهم نامه بانک تجارت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه افتتاح انواع حسابهای ارزی ریالی جهت اساتید و کارکنان دانشجویان و مشارکت در پروژه های خرید تجهیزات پزشکی بیمارستانی همکاری خواهند داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها