عصر خودرو

معامله ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی در تالار صادراتی

عصر بازار- روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه، ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به قیمت ۹ دلار و ۱۵ سنت در تالار صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.

معامله ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی در تالار صادراتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، 48 هزار و 800 تن سبدتیرآهن و میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان، 5 کیلوگرم شمش طلای معدن موته و 160تن شمش آلیاژی شرکت ایرالکو در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

    بر اساس این گزارش، 16 هزار و 560 تن مواد شیمیایی، 11 هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار و 456 تن مواد پلیمری، یک هزار تن گوگرد و 50 تن آرگون در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی داد وستد شد.
    این گزارش حاکی است، 25 تن عایق رطوبتی سماء بام دلیجان و 3 هزار و 180 تن انواع قیر شرکت اصفهان قیر نیز در تالار صادراتی معامله شد.
    علاوه بر این، 883 تن ذرت خوزستان موجودی انبار دانه طلایی، توسعه کشت شوش و وحدت به ارزش 5 میلیارد و 796 میلیون ریال در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد.
    در مجموع 171 هزار و 995 تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال در تالار معاملات بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها