عصر خودرو

قوامی مطرح کرد:

شرکت های سرمایه گذار درصنایع نفت و گاز تسهیلات دریافت می کنند

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در بخش صنعت گفت: در لایحه بودجه سال آینده، برای سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز حدود ۴ میلیاردو ۸۰۰ میلیون دلار پیش بینی شده است.

شرکت های سرمایه گذار درصنایع نفت و گاز تسهیلات دریافت می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، هادی قوامی درباره وضعیت بخش صنعت در بودجه سال آینده گفت: در لایحه بودجه پیش بینی هایی برای سرمایه گذاری در صنایع مختلف شده است.

    نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در لایحه بودجه سال آینده، برای سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز حدود 4 میلیاردو 800 میلیون دلار پیش بینی شده است.

    وی افزود: در بودجه  مقرر شده از محل منابعی که صندوق توسعه ملی در بانک ها سپرده گذاری کند، منابع سرمایه گذاری های در بخش صنایع تامین شود.

    توجه به سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز در بودجه سال آینده

    این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: وزارت نفت می تواند شرکت های بخش خصوصی را که می توانند در صنایع نفت و گاز سرمایه گذاری کنند را به بانک ها برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی کند.

    قوامی افزود: در بودجه سال 95 تدابیری اتخاذ شده تا فرصت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنایع نفت و گاز فراهم شود.

    عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بخش صنعت کشور می تواند تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز را فراهم کند،بطور مثال در شهرستان اسفراین ، یک شرکت منحصر به فرد در خاورمیانه لوله های 7 الی 16 اینج تولید می کند که نیازهای بخش  انرژی را رفع می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها