عصر خودرو

رحمانی خبر داد؛

آغاز پذیره‌نویسی یک صندوق سرمایه‌گذاری جدید از هفته آینده

عصر بازار- پذیره‌نویسی یک صندوق سرمایه‌گذاری از روز شنبه ۱۷ بهمن در بورس آغاز می شود. در شرایطی که انتظار می رود نرخ سود سپرده های بانکی کاهش یابد این صندوق می تواند مزیت مالی به همراه داشته باشد.

آغاز پذیره‌نویسی یک صندوق سرمایه‌گذاری جدید از هفته آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، علی رحمانی اعلام کرد: صندوق سرمایه گذاری توسعه گروه نیکی با مجوز و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کند و  شرکت مشاور سرمایه گذاری نیکی گستر مدیریت آن را برعهده دارد. این صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت است که پذیره نویسی  آن به مدت 10 روز کاری ادامه خواهد داشت.

    مدیرعامل سابق بورس تهران با اشاره به مزیت های این صندوق برای سرمایه گذاران گفت: در این صندوق برخلاف سایر صندوق های مشابه ، بازده ماهانه سرمایه گذاران، دوباره و به صورت خودکار وارد چرخه سرمایه گذاری های صندوق می شود. به این ترتیب مراحل اداری و وقت گیر مربوط به برداشت و سرمایه گذاری دوباره سودها حذف می شود.

    مدیرعامل گروه نیکی گستر افزود: در شرایطی که انتظار می رود نرخ سود سپرده بانکی در آینده نزدیک کاهش یابد، این موضوع می تواند مزیت مالی فراوانی برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها