عصر خودرو

رئیس کمیته نفت و گاز و پتروشیمی:

قیمت خوراک پتروشیمی هنور تعیین نشده است

عصر بازار: رئیس کمیته نفت و گاز و پتروشیمی گفت: قیمت و فرمول خوراک پتروشیمی‌ها هنوز توسط مسولان کشوری اعلام نشده است.

قیمت خوراک پتروشیمی هنور تعیین نشده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، موید حسینی‌صدر در خصوص قیمت خوراک پتروشیمی گفت: هنوز قیمت خوراک توسط مسولان اعلام نشده است.  

    وی در مورد دلیل اعلام نشدن قیمت و فرمول خوراک پتروشیمی‌ها در سال ٩٤ گفت: قرار بود این موضوع در سه ماهه نخست امسال نهایی شود اما به دلایلی که بنده از آن بی اطلاع هستم تاکنون این امر رخ نداده است.

    حسینی‌صدر با اشاره به ورود سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت به بحث تعیین فرمول نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی در سال ٩٤ تصریح کرد: با توجه به توافق هسته ای ایران و کشورهای عضو گروه ١+٥، هم اکنون یکی از پرسش‌های اصلی سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی برای حضور در این صنعت زمان تعیین فرمول بلندمدت خوراک است.

    رئیس کمیته نفت و گاز و پتروشیمی گفت: اگر بخواهیم علاقه سرمایه‌گذاران را برای حضور در ایران به فعلیت برسانیم نخست، بایدایجاد زیرساخت‌ها توسط دولت و ثبات قوانین و  تعیین قیمت خوراک در درازمدت مورد تایید قرار گیرد.

    حسینی‌صدر در خصوص دوران پسا تحریم اظهار داشت: به نظر بنده در کنار حمایت از سازندگان داخلی بایستی از توان شرکت‌های معتبر بین‌المللی استفاده کرد تا بتوان تکنولوژی روز را وارد عرصه صنعت کرد.

    وی تصریح کرد: بعد از لغو تحریم باید سیاست‌های وارداتی در کشور تغییر یابد و واردات در حیطه  کالاهایی که در کشور توان ساخت آن نیست، باشد نباید کالاهای مشابه داخلی به کشور وارد شود.

    حسینی‌صدر افزود: در این خصوص قوانین لازم در مجلس به تصویب رسیده است تا حمایت از توان داخلی آسیب نبیند.

    رئیس کمیته نفت و گاز و پتروشیمی ادامه داد: بایستی از سرمایه‌گذاران خارجی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استقبال به عمل آید چرا که میادین مشترک و صنایع ذوب آهن و سایر صنایع کلیدی کشور به فناوری و تجهیزات مدرن  نیاز دارد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو