عصر خودرو

ارزیابی پورقاضی از سفر اخیر بخش خصوصی به ایتالیا و فرانسه

عصر بازار- رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران معتقد است همراهی بخش خصوصی در سفر رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه می‌تواند نشان دهنده فعال شدن بخش خصوصی در عرصه اقتصادی کشور باشد.

ارزیابی پورقاضی از سفر اخیر بخش خصوصی به ایتالیا و فرانسه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، مهدی پور قاضی درباره حضور بخش خصوصی و هیاتی از اتاق بازرگانی در سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه گفت: حضور چنین هیاتی از اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در این سفر چه به شکل نمادین و چه به صورت واقعی می‌تواند نشان از فعال شدن بخش خصوصی در عرصه اقتصادی کشور باشد.

    به گفته رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی حضور چنین هیاتی از بخش خصوصی این پیام را به سایر کشور‌ها منتقل خواهد کرد که باید با بخش خصوصی ایران وارد مذاکره شوند.

    پورقاضی درباره قراردادهایی که در این سفر به امضا رسیده است عنوان کرد: در جریان این سفر قراردادهایی که به امضا رسید بیشتر شامل قراردادهای دولتی و شبه دولتی بود. قراردادهایی که در زمینه خرید هواپیما، باز شدن سوئیفت و یا خطوط ریلی به امضا رسید قراردادهای دولتی و شبه دولتی هستند که بخش خصوصی در آن‌ها حضور ندارد.

    بر اساس این گزارش، هفته گذشته رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزار و اعضا کابینه با محوریت مباحث اقتصادی به ایتالیا و فرانسه سفر کردند که در جریان این سفر هیاتی 90 نفره از بخش خصوصی دولت را همراهی کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها