عصر خودرو

تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر اقیانوسی ایران

عصر بازار- مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر چابهار گفت:۱۷۰ هیئت داخلی و خارجی از بندر اقیانوسی ایران بازدید کرده اند.

تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر اقیانوسی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، بهروز آقایی اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک بندر چابهار و اهمیت و جایگاه ویژه این بندر در مبادلات ایران با سایر کشورهای منطقه از ابتدای امسال 170 هیئت متشکل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مقام های کشوری و لشکری از بندر بزرگ اقیانوسی ایران بازدید کردند.

    وی با اشاره به مزیت دسترسی بندر چابهار به آب های آزاد بین المللی و گرایش بخش خصوصی داخلی و خارجی به حضور در این بندر افزود: این بازدیدها به ارائه 53 درخواست سرمایه گذاری و انعقاد 7 قرارداد به ارزش 408 میلیارد تومان منجر شده است.

    وی تصریح کرد: از جمله پروژه های سرمایه گذاری امسال این بندر می توان به احداث انبار سرپوشیده با مساحت بیش از 27 هزار متر مربع و ظرفیت سالانه 720 هزار تن اشاره کرد.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان یادآور شد: احداث 2 باب مخازن فرآورده های نفتی در مجموع با مساحت 34 هزار مترمربع و ظرفیت سالانه بیش از 750 هزار تن از دیگر قراردهای مهم منعقد شده این اداره کل با سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال 98 است.

    برچسب ها