عصر خودرو

خط تولید لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد

عصر بازار- یک تولیدکننده لباس بیمارستانی بنا به نیاز اورژانس ۱۱۵ اصفهان و بیمارستان‌های درگیر کرونا به لباس‌های ویژه، از امروز خط تولید کارگاه خود را به تولید لباس‌های ایزوله و گان بیمار و روپوش تغییر داد.

خط تولید لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، محسن شفیعی روز شنبه گفت: ما کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی برای بیماران داریم که در موقعیت فعلی و نیاز شدید و اضطراری بیمارستان‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی به لباس‌های ایزوله و ویژه برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا، به تغییر تولیدات خود در این زمینه اقدام کردیم.

    وی که خود از نیروهای عملیاتی اورژانس 115 اصفهان است افزود: ما از امروز و در نخستین روز فعالیت تولیدی خود در این زمینه، روزانه 500 دست گان بیمار، 300 دست گان جراح و روپوش بلند و 300 دست کاورهای ایزوله ویژه اورژانس و بیمارستان تولید می‌کنیم.

    شفیعی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن روزهای سخت و پرکار در زمینه کرونا در کشور و استان اصفهان، تولیدات خود را در روزهای آینده به دو تا سه برابر افزایش خواهیم داد.

    وی نیروهای اورژانس 115 را خط مقدم کرونا دانست و گفت: امیدواریم با تولیدات خود بتوانیم نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا، بیماران آن‌ها و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان را تامین کنیم.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز گذشته از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به 18 نفر خبر داد و گفت: تعداد بیماران فوت شده، یک نفر است.

    آرش نجیمی افزود: نتیجه آزمایش کرونای 10 بیمار جدید در استان اصفهان مثبت اعلام شد و بدین ترتیب مجموع تعداد افراد مبتلا به این بیماری در این خطه تا امروز 18 نفر است.

    وی با تاکید بر اینکه این آمار، جدا از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل است، خاطرنشان کرد: بیمار فوت شده، یک زن 64 ساله با بیماری زمینه‌ای در شهر اصفهان بود.

    نجیمی با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای کنترل و مقابله با این بیماری در استان اصفهان مواجه نیستیم، اظهار داشت: سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی در اصفهان به‌طور ویژه برای انتقال افراد مشکوک و بیماران کرونا تخصیص یافت.

    شیوع ویروس کرونا در چین و بسیاری دیگر از کشورهای جهان در چند هفته اخیر، اقتصاد آنها را تحت تاثیر قرار داد.

    برچسب ها