عصر خودرو

نمادهای معاملاتی فرابورس ۲۱۰ تایی شد

عصر بازار- شرکت رایان هم‌افزا پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و دهمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

نمادهای معاملاتی فرابورس ۲۱۰ تایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، شرکت رایان هم‌افزا(سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و دهمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و هفتمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

    این شرکت که در روز 21 مهرماه امسال پذیرش و در روز پنجم اسفندماه جاری نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "رافزا" در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، زیرگروه مشاور و تهیه نرم‌افزار روی تابلوی فرابورس ایران رفته است.

    این گزارش می‌افزاید: شرکت رایان هم‌افزا در سال 84 توسط ترکیبی از شرکت‌های معتبر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و با حمایت و سرمایه‌گذاری جمعی از فعالان بازار سرمایه با هدف ارائه‌ اولین راهکار جامع و یکپارچه بازار سرمایه تاسیس شد. همچنین فعالیت‌های اصلی شرکت تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز کارگزاران بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها و ارایه خدمات نرم‌افزاری بر آن اساس بوده است.

    گفتنی است شرکت رایان هم‌افزا میزبان 66 کارگزاری بورس و اوراق بهادار(60 درصد بازار)، 52 کارگزاری بورس کالا(55 درصد بازار)، 56 کارگزاری در حوزه معاملات برخط (55 درصد بازار)، 10 بانک و 170 صندوق سرمایه‌گذاری مشترک فعال(70 درصد بازار) با بیش از 13.000 شعبه فعال و عملیات بیش از 20 هزار کاربر برای حدود 6 میلیون و 500 هزار سرمایه‌گذار را به‌صورت برخط ساماندهی و خدمات‌رسانی می‌نماید. همچنین سامانه معاملات برخط این شرکت میزبان عملیات بیش از 288 هزار سرمایه‌گذار و معامله‌گر می‌باشد.

    برچسب ها