عصر خودرو

رییس هیئت مدیره کیسون به «عصربازار» خبر داد:

سود پروژه ساختمانی ونزوئلا ۴۰۰ میلیون دلار بود

عصر بازار- به گفته ریس هیئت مدیره شرکت کیسون، پروژه خط ریلی کیسون با کشور ایتالیا بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو است.

سود پروژه ساختمانی ونزوئلا ۴۰۰ میلیون دلار بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲:۰۰

    محمدرضا انصاری، ریس هیئت مدیره شرکت کیسون در گفت و گو با پایگاه خبری «عصربازار» در خصوص قراردادهای جدید این شرکت گفت: جدیدترین قرارداد خارجی شرکت کیسون، قرارداد با ایتالیاست که حجم این قرار داد حدود 2میلیارد و 800 میلیون یورو است. البته هنوز حاشیه سودی برای این قرار داد پیش بینی نشده است، اما با توجه به سفر اخیر هیئت تجاری ایران به ایتالیا، استقبال خوبی از طرف فعالان اقتصادی این کشور داشتیم.

    نایب رییس اتاق بازرگانی ایران در ادامه گفت: در حال حاضر پروژه ساختمانی شرکت کیسون با ونزوئلا به پایان رسیده است. در کشور ونزوئلا، خدمات شرکت کیسون از سایر شرکت ها ارزان تر بود و کیفیت و سرعت کار نیز در حد رضایت کارفرمایان بود. به همین دلیل همکاری خوبی داشتیم. حجم این قرارداد 2 میلیارد دلار بود که 400 میلیون دلار نیز سود داشت.

    انصاری خاطرنشان کرد: هم اکنون پروژه گازرسانی به سیستان و بلوچستان در حال آغاز است. سرمایه گذاری به صورت پیمانکار قرار است در این پروژه برای اولین بار در ایران انجام شود، به همین دلیل برخی معقتدند که همراه با ریسک خواهد بود، اما در مسیر انجام پروژه مشکلات رفع می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها