عصر خودرو

با هدف نوآوری و تسهیل در ارائه خدمات؛

سایت مدیریت امور سهام بانک شهر راه‌اندازی شد

عصر بازار- سایت مستقل امور سهام بانک شهر با هدف نوآوری و تسهیل در ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به سها‌م‌داران و مشتریان، راه‌اندازی شد.

سایت مدیریت امور سهام بانک شهر راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مدیر امور سهام این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد: سایت مستقل این مدیریت، متشکل از هشت بخش است که با هدف صرفه‌جویی در زمان و ارائه خدمات به صورت غیر‌حضوری، در زمینه‌های مورد نیاز سهام‌داران، راه‌اندازی شده است.

    نجاری با اشاره ویژگی‌های این سایت خاطر‌نشان کرد: در سایت امور سهام، اطلاعات مورد نیاز سهام‌داران شامل اهداف و برنامه‌ها، پورتال سهام‌داران، پورتال به‌روزرسانی اطلاعات سهام‌داران، تالار اختصاصی معاملات بورس، اطلاعات مالی اعم از تغییرات سرمایه، درصد مالکیت سهام‌داران، میزان سود تخصیصی، اخبار مجامع عادی و فوق‌العاده، اخبار و اطلاعیه‌های امور سهام، منابع آموزشی جهت سهام‌داران که شامل سئوالات متداول سهام‌داران و آشنایی سهام‌داران با مفاهیم بازار سرمایه، آموزش گام به گام بورس، مطالب آموزشی، مقالات مرتبط با بازار سرمایه، سایت‌های مرتبط، اطلاعات تماس و ارتباط با مدیریت امور سهام و مطالب مفید دیگری قرار گرفته است.
    به گفته وی، سهام‌داران بانک شهر برای دسترسی به این سایت، می‌توانند به صفحه اصلی سایت بانک شهر، قسمت امور سهام‌داران مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها