عصر خودرو

پیش بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۰

عصر بازار- بیت کوین که سردمدار ارزهای دیجیتال است سال ۲۰۲۰ را باشکوه آغاز کرده است و پیش بینی ها در مورد ادامه روند افزایش ارزش این ارز دیجیتال بسیار است.

پیش بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرآنلاین، بیت کوین در حالی سال 2019 را به پایان رساند که امیدی به افزایش ارزش آن نمی رفت ولی با شروع سال 2020 و شیوع بیماری کرونا این ارز دیجیتال انفجار بی سابقه ای را تجربه کرده است.

    رئیس کمپانی نکسو در مصاحبه ای به خبرنگار بلومبرگ گفته است که به احتمال زیاد بیت کوین سال 2020 را با ارزشی بالغ بر 50 هزار دلار به پایان خواهد رساند.

    دلیل این پیش بینی کاهش تولید بیت کوین است به طوری که به گفته رئیس کمپانی نکسو هر چهار سال یک بار تولید این ارز دیجیتال به نصف کاهش پیدا می کند و این عاملی است که امسال منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد و دفعه قبلی که تولید این ارز دیجیتال به نصف کاهش پیدا کرد قیمت آن 4 هزار درصد افزایش یافت.

    یک کارشناس اقتصادی در این خصوص می گوید:" بیت کوین پتانسیل این را دارد تا ارزشش بیشتر از این ها رشد کند و برخلاف افت چشم گیری که در سال 2015 داشته است به جهانیان نشان داد تا عمرش تمام نشده است و مدت ها می تواند در بازار باقی بماند و به احتمال زیاد تا چند روز آینده شاهد افزایش بیشتر ارزش این ارز دیجیتال خواهیم بود".

    رئیس نکسو درباره آینده بیت کوین می گوید:" با توجه به این که آینده در دستان ارزهای دیجیتال است به گونهای که استفاده از این ارزها اپیدمی خواهد شد در نتیجه رشد ارزش آن طبیعی است."

    امروز هر عدد از این ارز دیجیتال 10 هزار و 148 دلار قیمت خورده است و نسبت به دو روز گذشته ارزش آن 500 دلار افزایش یافته است و طی یک ماه اخیر نیز ارزش آن هزار و 500 دلار افزایش یافته است و بنابر آمار منتشر شده سرعت افزایش قیمت این ارز دیجیتال در حال افزایش است  و در آینده باید منتظر افزایش بیشتر ارزش این ارز دیجیتال باشیم.

    برچسب ها