عصر خودرو

رشد شاخص بورس در هفته پایانی بهمن

عصر بازار- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۳۰ بهمن) به عدد ۴۷۸ هزار و ۷۵۴ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته بیش از دو درصد رشد را تجربه کرد.

رشد شاخص بورس در هفته پایانی بهمن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، در چهار روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس 19 هزار و 675 واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (23 بهمن) با عدد 459 هزار و 79 واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (23 بهمن ماه) به عدد 478 هزار و 754 واحد رسید. شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته 555 هزار و 734 واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم 579 هزار و 674 واحد رسید و افزایش 23 هزار و 940 واحدی را رقم زد.

    همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته 148 هزار و 930 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 155 هزار و 683 واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از 99 هزار و 326 واحد به عدد 103 هزار و 757 واحد رسید. در چهار روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک ملت، بانک تجارت، ایران خودرو، سایپا و پالایش نفت اصفهان در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند. در هفته‌ای که گذشت بانک ها، شیمیایی، فلزات اساسی، خودرویی‌ها، انبوه سازی، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بیمه و بازنشسته، چند رشته ای صنعتی، رایانه، کانی‌های فلزی، سیمان، کانی‌های غیرفلزی، تامین آب، برق و گاز با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

    هفته‌ گذشته بانک‌ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، کانی‌های فلزی، شیمیایی، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، خودرو و قطعات، فرآورده‌های نفتی، مواد دارویی، سرمایه‌گذاری‌ها، حمل و نقل، سیمان، آهک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی و دارویی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند. همچنین شیمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، کانه های فلزی، فرآورده های نفتی، انبوه سازی املاک و مستغلات، مواد دارویی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، سرمایه گذاری ها، سیمان، آهک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، دارویی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، واسطه گری‌های مالی و پولی، بیمه و بازنشستگی، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی و محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

    برچسب ها