عصر خودرو

در تلاش برای فرار از شکست‌های پیاپی؛

«کری» و «مورفی» باعث عدم توافق ایران با آمریکا هستند!

عصر بازار- رئیس‌جمهوری آمریکا در تلاش برای فرار از شکست‌های خود ادعا کرد: «کری» و «مورفی» باعث عدم توافق ایران با آمریکا هستند!

«کری» و «مورفی» باعث عدم توافق ایران با آمریکا هستند!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا که برای هر یک از شکست‌هایش به دنبال مقصری از جناح مقابل در این کشور می‌گردد، درپیامی توئیتری ادعا کرد: «کری» (جان کری وزیر خارجه آمریکا در دوران اوباما) و «مورفی» (کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی) قانون «لوگان» را نقض کرده‌اند.

    رئیس‌جمهوری آمریکا در تلاش برای فرار از شکست‌های پیاپی خود در این باره مدعی شد: به این دلیل است که ایران توافق نمی‌کند. باید قاطعانه به این مسئله رسیدگی کرد!

    این درحالیست که «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا دیروز سه شنبه در پیامی توئیتری دیدار با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران را تأیید کرده بود.

    این سناتور آمریکایی در این خصوص نوشته بود: در جریان سفرم به آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر خارجه ایران دیدار کردم. عدم گفتگو با دشمنان به ویژه در خاورمیانه پرتنش خطرناک است.

    گفتنی است، محمدجواد ظریف پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: باید از حضور عظیم مردم در عرصه بین‌المللی استفاده کنیم و بتوانیم آمریکایی‌ها را پای میز مذاکره بکشانیم. ما توانستیم آمریکایی‌ها را وادار کنیم توافقی را امضا کنند که امروز ترامپ می‌گوید، این بدترین توافق تاریخ آمریکا بوده است. این موضوع به دلیل توان مذاکره کنندگان نبود، بلکه به این دلیل بود که مذاکره کنندگان ما به مردم پشت گرمی داشتند. امروز آمریکایی‌ها باید بدانند که سیاست فشار حداکثری محکوم به شکست است.

    وزیر امور خارجه گفت: سیاست فشار حداکثری علیه مردم ما طراحی شده و هدف این سیاست، وادار کردن مردم به فراموشی عزت خود و اتخاذ راهی دیگر است. البته بیش از آن، تلاش برای انتقام از ملت ایران است. آنها می‌دانند که هر چه قدرت، جمهوری اسلامی دارد از مردم است.

    برچسب ها