عصر خودرو

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

عصر بازار- سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، ماشین‌سازی اراک و رینگ‌سازی مشهد امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پخش البرز، پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 4هزار و 62واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 6میلیارد و 437میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 4238میلیارد تومان در 819هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

    بر این اساس سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، ماشین‌سازی اراک و رینگ‌سازی مشهد امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های قطعات اتومبیل ایران، فرآورده‌های نسوز پارس و خدمات انفورماتیک نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

    بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2542میلیون ورقه به‌ارزش 2592میلیارد تومان در 463هزار نوبت، آیفکس 88واحد رشد کرد و در ارتفاع 6143واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پخش البرز، پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، مواد اولیه دارویی البرز و داروسازی کاسپین تأمین بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

    برچسب ها