عصر خودرو

رئیس پلیس بین الملل ناجا

بازداشت کلاهبردار ۹ میلیون یورویی از یک شرکت پتروشیمی

استرداد کلاهبرداری که یک شرکت دارویی را طعمه خود کرد

عصر بازار- رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: فردی که از یک شرکت نفتی و پتروشیمی به مبلغ ۹ میلیون یورو اختلاس کرده بود در ورشو شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت کلاهبردار ۹ میلیون یورویی از یک شرکت پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از فارس، رضوانی در ادامه نشست خبری خود در خصوص پرونده 9 میلیون یورویی که مربوط به کلاهبرداری یک فرد در یک شرکت پتروشیمی بود، گفت: این فرد از یک شرکت نفتی اختلاس کرده بود که در ورشو شناسایی و دستگیر شد، ما مدارک وی را ارسال کردیم و در پروسه استرداد است.

    وی در خصوص پرونده فرد دیگری که از یک شرکت پخش دارو کلاهبرداری کرده بود، گفت: این فرد که از یک شرکت پخش دارو در سال 92 کلاهبرداری کرده و سپس فرار سریالی داشته اخیراً در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس مورد شناسایی قرار گرفته و شب گذشته دستگیر و به داخل کشور منتقل شد.

    رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در خصوص اینکه صدور اعلان قرمز نسبت به مدت مشابه سال قبل 146 درصد رشد داشته، گفت: استرداد مجرمان از خارج از کشور 57 درصد رشد داشته و ما در 9 ماهه امسال 11 نفر را به کشور بازگردانده‌ایم.

    رضوانی از مصالحه 17 مورد از پرونده‌های تحت تعقیب خبرداد و گفت: این پرونده‌ها تا قبل از استرداد مجرمان مختومه شدند.

    وی در خصوص موضوع قاچاقچیان انسان نیز تصریح کرد: برخی از افراد پس از مهاجرت به کشورهای شرق آسیا گرفتار می‌شدند عده‌ای هم به کشورهای غربی می‌رفتند که آخرین پرونده آن مربوط به یک ماه قبل و کانتینری در مرز یونان بود که 81 نفر که 2 نفرشان ایرانی بودند جانشان را از دست دادند.

    رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر ماجرای حمله به سفارت عربستان و اینکه گفته می‌شود برخی از افراد از خارج از کشور در این ماجرا دخیل بوده و یا به خارج متواری شده‌اند، گفت: این پرونده دست ما نیست و به ما هم چیزی اعلام نشده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها