عصر خودرو

محمدی در مراسم ۲۲ بهمن بیان کرد:

تلاش بازار سرمایه برای افزایش اعتماد عمومی

عصر بازار- رییس سازمان بورس و اوارق بهادار: "پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان محورهای فرهنگ سازی، تلاش می کنند تا روش صحیح سرمایه گذاری در کشور را به همگان آموزش بدهند."

تلاش بازار سرمایه برای افزایش اعتماد عمومی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰

    ​به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار صبح امروز با حضور در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه، در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: همکاران من در بازار سرمایه تلاش می کنند تا اعتماد عمومی به بازار افزایش یابد. در عین حال، تمامی مسوولان اقتصادی باید تلاش کنند تا رفاه مردم کشور افزایش یابد.

    دکتر شاپور محمدی با اشاره به اینکه وظیفه همگانی، صیانت از اعتبار و اعتماد اجتماعی شکل گرفته طی سالیان اخیر است، ابراز داشت: یکی از موارد مورد تاکید در سازمان بورس و اوراق بهادار توجه به سرمایه اجتماعی است.

    دکتر محمدی تصریح کرد: امروز همکاران من در پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان محورهای فرهنگ سازی،  تلاش می کنند تا روش صحیح سرمایه گذاری در کشور را به همگان آموزش بدهند.

    وی ادامه داد: در این مسیر، مسابقه پیامکی طراحی شده است تا علاقه مندان از این طریق آموزش های لازم را ببینند.

    رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز امیدواری در خصوص تداوم مسیر رشد بازار سرمایه  کشور، گفت: با افزایش تعداد سهام داران، مردمی شدن اقتصاد که یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است، تحقق می یابد.

    حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در غرفه سازمان بورس

    دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از غرفه بازار سرمایه در نمایشگاه جانبی راهپیمایی 22 بهمن ضمن تشکر از حضور ارکان بازار سرمایه جهت پاسخگویی به سوالات مردمی، عنوان داشت اقدامات فرهنگسازی نظیر مسابقه پیامکی مفید است و به ارتقای سطح عمومی سواد مالی کمک می کند.

    برچسب ها