عصر خودرو

توسعه خدمات بانکی بین BANK HYPOLANDES اتریش و بانک شهر

عصر بازار- مقامات Hypolandes بانک اتریش به منظور توسعه خدمات بانکی با مدیران بانک شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

توسعه خدمات بانکی بین BANK HYPOLANDES اتریش و بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این نشست که با حضور "شوایینگر" معاون مالی و ارتباط با مشتریان و "المارکوک" مدیر روابط بین‌الملل بانک Hypolandes اتریش برگزار شد، مرتضی خامی، رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر گفت: با وجود گذشت شش سال از زمان تاسیس بانک، فعالیت‌هایی مانند جذب و تجهیز منابع از طریق سپرده‌های مردمی صورت می‌گیرد و منابع در عمران و آبادی شهرها و پروژه‌هایی که شهروندان در آن ذینفع هستند، صرف می‌شود.

    وی افزود: شعار بانک شهر، "نوآوری در خدمت" است و با این محور، در این بانک آخرین تکنولوژی‌ها در ارائه خدمات بانکی در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک به کار گرفته شده است.
    خامی با اشاره به فعالیت هولدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه بانک شهر تصریح کرد: تا کنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانک‌های ایران از جمله بانک شهر، موضوع تحریم‌ها بوده است که مانع ارتباط مناسب با بانک‌های خارجی می‌شد، اما امروز این تحریم‌ها برداشته شده است و می‌توان در زمینه‌هایی مانند گشایش اعتبارات اسنادی، فاینانس، خدمات کارت اعتباری، متر کارت و ویزا کارت، اقدام کرد.
    معاون اعتبارات بانک شهر در ادامه با تاکید بر اهمیت تعامل مناسب با بانک‌های خارجی گفت: اعتقاد داریم که همه تعاملات بانکی باید بر مبنای برد- برد پیش رود تا منافع هر دو طرف را تامین کند.
    وی با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی شهرهای کشور به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: این بانک تا کنون از خطوط مترو در کلانشهرهای کشور مانند اصفهان، شیراز و ... حمایت کرده است و به این دلیل تعامل با بانک‌های خارج از کشور در حوزه ورود تجهیزات و تامین سرمایه از طریق فاینانس می‌تواند نقش مهمی در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی داشته باشد.
    در ادامه این نشست، حمید شیروانی معاون مالی و اقتصادی بانک شهر نیز با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه توسعه  خدمات بانکی الکترونیک و همچنین حمایت از عمران و آبادی شهرها اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی این بانک، جایزه مدیریت مالی در سطح کشور به بانک شهر اختصاص یافت و این بانک موفق شد تا در میان 500بنگاه اقتصادی، در بخش فروش رتبه نخست را کسب کند.
    بر اساس این گزارش، در این نشست، نمایندگان بانک اتریشی نیز ضمن ابراز خشنودی از توسعه همکاری با بانک شهر بر لزوم همکاری متقابل در بخش‌های مختلف تاکید کردند و ارتباط دوجانبه میان این دو بانک را فصلی خوب در روابط بانکی دو کشور پس از لغو تحریم‌ها دانستند. 
    گفتنی است Bank  Hypolandes اتریش با قدمت 120سال یکی از مهم‌ترین بانک‌های کشور اتریش است که به عنوان یک بانک سودآور در این کشور، دارای 15 میلیارد یورو دارایی ثبت شده و در کشورهای آلمان، سوئیس و ایتالیا دارای شعبه است.
    این بانک، از بانک‌های دولتی کشور اتریش است و 24درصد سهام آن متعلق به بانک های کشور آلمان است.
    همچنین در این نشست دکتر "میسل برگرد" مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و" نوربرت دامل" معاون امور بانکی شرکت "فا اینتر تریدینگ"(فوست آلپاین اتریش) نیز شرکت داشتند و در خصوص مراودات تجاری با هولدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه بانک مذاکرات لازم انجام شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها